Heel veel verranderingen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu Heel veel verranderingen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

Heel veel verranderingen

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

19 November 2014 | Ierland, Dublin

Hallo lieve mensen in Nederland.Nog een maand en dan ben ik weer 2 weken in nederland. Om te beginnen moet ik vertellen dat Dublin na halloween helemaal is omgetovert in een kerst sprookje. Super mooi!

Deze week ga ik verhuizen naar een ander appartement. waar ik maar met een iemand woon dit is een meid uit duitsland.
Diie heb ik onmoet in dit weekend, want toen ben ik gaan kijken naar het huis. Het is een heel schattig huisje met 2 slaapkamers, een woonkamer, een keuken en badkamer. Hier heb ik meer ruimte en rust.
Natuurlijk zal ik mijn oude huisgenoten nog steeds zien, na 2 a 3 maanden met elkaar gewoont te hebben. Hebben we wel een band opgebouwd.

Vorig weekend had ik een bijeenkomst met allemaal stagaires hier in Dublin.Hier heb ik veel contacten opgedaan waar ik uiteindelijk met een iemand een super leuke klik heb en veel leuke dingen doen. Dit is Sussana uit Duitsland vrijdag zijn we naar een huisfeest geweest (om hier te komen moesten we eerst een uur lopen en toen we dachten dat we echt verdwaald waren stonden we zowat voor de deur) waar alleen maar franse jongeren waren dus hier bleven we niet lang. Uiteindelijk zijn we naar een electo feest geweest. Daar hebben we zoveel gedanst dat we daarna een afterparty in de mc donalds hebben gehouden.
Op zondag zijn we samen met haar huisgenoot naar de kerstmarkt geweest en daarna nog even de pub in gegaan dit was erg gezellig.

We hebben veel plannen zoals museums bezoeken en een comedy show avond.

  • 19 November 2014 - 16:26

    Jose:

    hoi rosa,
    wat fijn dat je een ander appartement hebt gevonden, we hoorden al dat je het op je oude adres niet meer super naar je zin had. Hopelijk is dit beter en gezelliger.
    succes met verhuizen en heel veel plezier! we zien elkaar weer op je vaders verjaardag, leuk!!
    groetjes jose

  • 19 November 2014 - 23:02

    Je Ma:

    Hoi, weer nieuwe avonturen in het verschiet. Ik hoop dat je het naar je zin krijgt in je nieuwe verblijf.
    In ieder geval zul je minder hoeven te wachten op de douche en wc, want met 5 personen een douche en een wc te delen zal niet altijd makkelijk zijn geweest.
    Ik verheug me er wel op om je weer te zien. Ik ga aftellen, vandaag nog 30 nachten.
    Dikke knuffel van je ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6076

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: