nog even en dan..... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu nog even en dan..... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

nog even en dan.....

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

17 December 2014 | Ierland, Dublin

Voor dat ik thuis ben met kerst schrijf ik nog even een verslagje. 2 weekenden geleden kwamen mijn 2 broers Patrick en Stefan op bezoek. Dit was erg gezellig op vrijdag avond hadden we eerst gegeten bij een Iers restaurant mijn broers hadden natuurlijk al een paar bier achter de kiezen (dat maakte het erg gezellig) hierna had ik ze mee genomen naar een pub waar ze eigen bier brouwen. Na 6 erg bittere proevenijen zijn we richting mijn collegas gelopen. Gelukkig weten mijn collegas wel hoe ze gezellig kunnen zijn. Het was een geslaagde avond. Op zaterdag zijn we op zoek gegaan naar een iers ontbijt. waarna we een gratis tour hebben gedaan.
Deze gast was erg entausiast en hield erg van praten en praten en praten. halverwegen hebben we het opgegeven en opgewarmt in het hostel waar Pat en Stef verbleven. Ik heb ook weer iets van me to do lijst gedaan namenlijk the pub the cobble stone waar mensen met allerlei instumenten samen spelen. De dag hebben we afgesloten met fish en chips (ook van mijn lijst) en een paar pubs (waarvan een met de beste Guinness van Dublin).
afgelopen weekend ben ik met Susanna en Theresa naar The Howth geweest (een dorpje noord van Dublin) Het was koud dus we hebben lekkere warme wafels gegeten met chocolademelk en koffie. Dit dorpje is echt super schattig met een haventje en een kasteel.
Vanavond heb ik mijn laatste viool les. I am ready to improve my skills :D
Zondag vlieg ik terug naar Nederland voor 2 weekjes. Ik kijk er naar uit om iedereen weer even te zien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 6076

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: