eerste werk dag - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu eerste werk dag - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

eerste werk dag

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

01 September 2014 | Ierland, Dublin

Vandaag was mijn eerste werkdag. Eerst had ik een meeting bij Irish Education Partners hun zijn mijn contact personen hier in Ierland.
Hier was een hele groep internationale groep die vandaag hun eerste dag hadden. Waar ik ook dingen mee kan organiseren. Daarna moest ik naar mijn stage bedrijf zien te komen. Dit was een hele klus, maar na een leuk praatje met 2 Ierse opaatjes kwam ik er toch. Aan gekomen bij mijn mijn stage kreeg ik natuurlijk eerst uitleg en kreeg ik me eigen bureau op een kamer met alleen maar mannen. Gelukkig heeft de verdieping onder mij 2 vrouwen pfoe. Toen mocht ik wat spelen met de computer programma's die ze gebruiken. Om 3 uur werd ik toch echt aan een opdracht gezet. Ik ben aan een nieuwe folder maken in autocad. Iedereen wilt me graag helpen dus tot nu toe gaat het nog goed. Oja en woensdag of donderdag word ik al op fieldtrip gestuurd. uiteindelijk was het kwart over 5 en was ik ergens ver van mijn huis terecht gekomen DAT WAS NIET DE BEDOELING. Het voelt alsof ik afgelopen dagen marathon heb gelopen. morgen weer een dag hopelijk gaat het dan beter.
Foto's komen er aan.... nog even geduld.
Nou ik ben uit gekletst. byee


  • 24 September 2014 - 10:38

    Eva Leurink:

    Leuke foto's, harde werker! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 6093

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: