afsluitende weken - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu afsluitende weken - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

afsluitende weken

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

12 Januari 2015 | Ierland, Dublin

Op 4 januari ben ik weer naar het mooie Ierland gevlogen. Dat was weer even wennen. Maar dat was snel gedaan. Ik heb hier toch wel een een leven opgebouwd. Mijn collega die naast me zit is minder gaan vloeken (dat kwam zeer waarschijnlijk door stress) Dit heeft hem onwijs goed gedaan. Hij Praat graag met me en heeft zefs zijn wijn aan mij gegeven.
Op de maandag ben is samen met susanna gaan eten om even bij tekletsen, dit was natuurlijk zo gezellg dat we ook nog even de pub in zijn gegaan.

Op woensdag is mijn vriendinnetje Azizha naar Dublin gevlogen om mij op te zoeken. Natuurlijk moet ik wel gewoon werken. Dus overdag deed ze wat met mijn kamergenoot en in de avond deden we dan iets leuks (zoals onhandig met 2 in een kleine keuken proberen te koken of met susanna en haar vriendinnen de pub in)
Vrijdag avond was mijn oudhuisgenoot jarig dus heb ik iedereen daar mee genomen.
Natuurlijk moest ik ook met Azizha iets doen van mijn to do list. Dus op zaterdag zijn we naar Christchurch gegaan, daarna hebben we heerlijk geshopt en in een iers restaurant gegeten. Op zondag zijn we naar de library of trinity college geweest. Dat Was echt ongeloofelijk mooi. In zo een zaal kan ik zomaar 2 uur alleen maar ommeheen staren.
Helaas was er geen live muziek in mijn favotite live muziek bar :/
Dus hebben we thuis lekker film gekeken.

Vandaag op werk hadden we een persoon van een bedrijf die zijn producten kwam presenteren. Dit was tijdens de lunch dat betekend hier dat er een uitgebreide lunch klaar staat. Voor iedereen dus een bonus.
Ook al begreep ik niet alles vond ik het wel ontzettend intressand. De producten leken me erg fijn om mee te werken.

Vanavond word het waarschijnlijk een comedshow als afsluiter voor Azizha. Als Azizha weer terug is heb ik een paar dagen om rustig aan te doen. Want mijn eerste kamergenoot uit Italie komt terug omdat de Ierland (en mij) ontzettend mist.

  • 12 Januari 2015 - 21:16

    Je Ma:

    Heel bijzonder dat Azizha je vanuit Nederland is komen opzoeken. Het zal wel niet makkelijk zijn geweest, overdag werken en dan 's avonds weer op stap met je vriendin en kamergenoot.
    Het wordt opnieuw feest als Cristiana naar Dublin komt. Zij kan haar eigen weg vinden, tenslotte heeft ze jou de weg gewezen in Dublin, toen jij naar Dublin bent gekomen.
    Nou meid geniet nog lekker van de weekjes in Ierland. Toch zie ik je ook weer graag thuis komen hoor!
    Liefs je maxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6084

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: