MY NEW ROOMATE IS PROTECTO - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu MY NEW ROOMATE IS PROTECTO - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

02 December 2014 | Ierland, Dublin

okee dus hier ben ik dan. In een super koel awesome nieuw huis. Als je binnen komt sta je meteen in de huiskamer. Een hele schattige huiskamer waar Theresa en ik kerst verlichting hebben opgehangen. Als je door loopt kom je in de keuken waar we creatief moesten zijn met het licht want de normale lamp doet het niet, nu hebben we een bureau lamp aan een standaard. In de keuken vind je ook de deur naar mijn kamer. Hier is een beauty kastje te vinden en een mega, vet, dik, groot bed. achter de keuken vind je de badkamer met een douche die altijd warm water heeft ( in tegenstelling tot mijn oude kamer waar je met geluk 5minuten warm water had). Ook vind je hier de kamer van Theresa.

In het weekend zijn we samen met Susanna uit geweest. Eerst in een pub gezellig gekletst en daarna zijn we naar de twisted pepper gegaan voor een drum and bass feest. Nu ben ik niet zo fan van drum and bass maar die avond heeft me echt overgehaald. Met ze allen hebben we gedanst tot alle lichaams stukken niet meer wilden bewegen. De dag daarna ben ik met Susanna naar swanlake geweest. Dit was SUPER.

Op de zondag mocht ik om half 7 's ochtends een half uur rennen. Dit was niet zo prettig en alles omdat er geen bus rijd op een zondag morgen. Susanna had me mee gevraagd om met een tourbus naar Belfast te gaan.
Op deze tour naar Belfast waren we een uur in Belfast en de rest van de dag waren we bij lava stenen en een beroemde vissers brug. Niet veel kwaliteit maar erg gezellig.

Mijn kamer genoot heeft me gevraagd om te helpen met haar audities voor de theater school (of ik bood het aan dat weet ik niet meer).
Eerst werd ik helemaal bestrooid met verschillende monologen. waar we samen een paar leuke van hadden uitgekozen. Deze waren volgens de lerares niet goed. Toen kwam PROTECTO. Ze zegt dat ik erg streng ben met het aanleren van de tekst haha. Het verhaal gaat over iemand die een super hero wil zijn en dat verteld wat de allemaal heeft geprobeerd om super powers te krijgen. Ook ben ik samen met Theresa begonnen met een serie. ORANGE IS THE NEW BLACK.

Mijn moeder had het hele alfabet chocolade letters gestuurd met post (wat een super moeder heb ik toch) voor uit te delen. Mijn collegas veranderden in kinderen die vechten om hun eigen letter te kunnen krijgen.

Met mijn oude kamergenoot sport ik nog en maak ik home made frieten bij FRIENDS.

Dit weekend ben ik met Susanna het PRISON museum en Dubin castle gaan bezoeken. En hebben geluncht in queen of tarts (super famous hier) daar waren we allebei ziek van geworden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 6080

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: