What is new in Dublin city? - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu What is new in Dublin city? - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

What is new in Dublin city?

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

10 September 2014 | Ierland, Dublin

Deze week ben ik begonnen mee te helpen met een project. om het propoded plan view of boiler room mazzanine te modellizeren in Revit.
de basis is getekend en vandaag moet ik het afmaken om naar de klant te sturen. Verder heb ik zondag geleerd hoe je pasta carbonara maakt op zijn italiaans. Het was toen erg gezellig. Maandag avond ben ik lekker thuis gebleven.
Gister ben ik gelijk vannuit mijn werk naar st. Stephens green (een groot/mooi park is het centrum van Dublin) gegaan om vanuit daar naar daisies te gaan.
Dit een een helemooie bar bet tuin en balroom en discotheek en eten. Je kan hier makkelijk 6 euro betalen voor een glass bier. Daar is het maandag 2 dinsdag 2,50 woensdag 3 en ga zo maar door tot dat je weer bij maandag bent. Onze groep stond ik de tuin die echt super mooi is met allemaal bloemen en lichten. De muziek is daar ook goed verzorgd, dus je eet om 6 uur je danst vannaf 7 tot 2. Vandaag moest ik weer vroeg op dus was ik half 12 weg gegaan,
O en btw wij leven in ons appartement nu met 2 jongens (help). Ze komen uit Duitsland en ik heb ze nog niet echt ontmoet.
Na mijn werk ga ik mijn viool kopen en dan lekker thuis friends kijken.
tot snel!

  • 10 September 2014 - 18:50

    Christine:

    Hoi Lieverd, Niet tof van die muziekzaak dat ze geen moeite hebben gedaan om de viool in huis te hebben.
    Ik hoop dat je snel een mooie viool vind.
    Knuffel je ma

  • 13 September 2014 - 17:05

    Ynte:

    Ik heb nu de tijd gehad al je verhaaltjes te lezen., met hier en daar Engelse termen er doorheen. Zo te lezen gaat het best lekker met je, maar is het ook wel inspannend.
    Je viool laat helaas nog even op zich wachten, maar van je ma weet ik dat het ook wel in orde gaat komen.

    Wij hebben vandaag de buurt-BBQ en het is ook redelijk mooi weer gelukkig.

    Eva is vanochtend met het vliegtuig naar Indonesië vertrokken en Rob is vanmiddag naar de Monumentendag gegaan. Morgen gaan we met zijn tweetjes en misschien krijg ik je pa en ma ook nog wel mee...

    Heb een gezellig weekend en voor volgende week veel succes en dat je maar lekker mag leren daar in Dublin.

    Oh ja, je had nog een leuke man gezien bij de gemeente administratie...kan je het niet een beetje met hem aanpappen, hihi

    Veel liefs en dikke kus van je suikertante
    Ynte

  • 16 September 2014 - 10:09

    Rosali Van Waterschoot:

    Ik hoop dat de bbq een beetje ontspannend was ynte :P
    Elke keer als ik langs een croc winkel kom denk ik aan je :P:P
    Natuurlijk heb ik het pandora armbandje ook om.
    Dag en nacht zelfs omdat ik hem niet zelf om kan doen laat ik hem maar om.
    Hou me op de hoogte dat vind ik leuk xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 6092

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: