Goedemorgen op een dinsdag ochtend - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu Goedemorgen op een dinsdag ochtend - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

Goedemorgen op een dinsdag ochtend

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

16 September 2014 | Ierland, Dublin

Hallo lieve mensen,
Grant, dus ja van het weekend heb ik mijn pinpas verloren.
Dit is een beetje lastig, want waar moet ik nu dan van leven?
Gelukkig is hier voor een oplossing voor geregeld.
Helaas heeft dit wel heel veel tijd gekost. Dit was gebeurt op vrijdag na ons pizza party (omdat Cristina jarig was) we waren uit geweest en mijn theorie is: ik had mijn spullen in Charine`s tas en zij had haar telefoon in mijne. Tijdens het eruit halen van haar telefoon moet hij of gevallen zijn of eruit gehaald zijn. Maargoed nu hebben we daar niks meer aan want die pas is nu geblokkerd. Verder had ik dit weekend een zwaar afscheit met mijn Simona een van mijn kamergenoten die nu terug in Italie is.
Zondag heb ik gegeten met iemand die ik heb leren kennen in Spanje die hier toevallig op vakantie is.
BTW ik heb mijn viool nu en ik ben er MEGA blij mee woendag is me eerste viool les hier en ik heb er super veel zin in.
Vandaag is Charine jarig en het is Daisy dag dus dat word weer erg gezellig.
Verder staat de film voor donderdag in de planning en culture night (festival) op vrijdag.
Op zondag ga ik met Cristiana naar Cork dat is een mooi dorpje in ierland.
Oja en ik ga met Sonja mijn franse kamer genoot naar de sportschool op zaterdag. Het liefst wil ik natuurlijk tennissen maar dan moet ik wel banan vinden.

  • 16 September 2014 - 23:50

    Christine:

    Hoi Rosali,
    Als je weer even tijd hebt kun je dan wat foto's laten zien.
    Xx je ma

  • 18 September 2014 - 21:58

    Patrick:

    Waar zijn de viool video's? Ik moest bij paps & mams langs om je spel te horen. :)

    Goed te lezen (en horen) dat je het naar je zin hebt. Jammer, van je pinpas. Maar, ken gebeuren.

    Wel snel weer het tennis oppakken, want wil wel weer gelijk een pot kunnen spelen als je terug in het land bent.

    Veel plezier nog en misschien tot de 5e december, maar definitieve datum volgt...

  • 24 September 2014 - 09:00

    Ynte:

    Hallo Rosa,
    Hoe gaat het met je? Is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen? En hoe was je eerste vioolles?
    Ben je al een beetje ingeburgerd? En je roommate, is ze ook gezellig?

    Wij hebben een heel leuk weekend achter de rug in Frankrijk met Hans en Marja en Nelleke.

    Veel liefs,
    Ynte

  • 24 September 2014 - 10:37

    Eva Leurink:

    Roos!
    Wat een avonturen, oh, oh, oh! En zeker balen van je pinpas, maar wel fijn dat je de situatie goed hebt kunnen oplossen. Je ontmoet een hoop mensen, zeg! Helemaal leuk. Ik verheug me ook op onze tour.
    Leuk je af en toe ff te spreken via whatsapp en langzaamaan wat plannetjes te maken. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6097

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: