hands up - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu hands up - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Rosali Waterschoot - WaarBenJij.nu

hands up

Door: Rosali

Blijf op de hoogte en volg Rosali

02 Oktober 2014 | Ierland, Dublin

Jup ik leef nogsteeds!
Vorige week heb ik weer een leuke plek ondekt.
Howl at the moon is de naam het is een bar/club met een hele grote wenteltrap in het midden. Het is erg klassiek met groote rode gordijnen en kroonluchters. Het was erg gezellig daar op donderdag avond.
Vrijdag hebben we voor de laatste avond van van Cristiana (haar laatste uitgaans avond) een kleine pasta party gehad. Daarna zijn we naar de stad gegaan en een ongeloofelijke leuke avond/nacht gehad. Zaterdag zijn Cristiana en ik gaan shoppen en naar een americaans restaurant gagaan wat erg awesome was met alle zwevende motoren en tafelkleden die leken op gekleurde tijgers. Er was een wacht rij van een uur. Maar toen we eenmaal eten hadden was het leven zo veel beter. Na nog wat live muziek moest ik afscheid nemen.
Sonia (mijn kamergenoot), de 2 duitse jongens (appartement genooten) en ik hebben besloten om elke week een familie dine te doen. Elke zondag zullen we met ze alle eten en ik paren gaan koken. Hier heb ik erg zin in want het is altijd gezellig in huis. De franse jongen in de single room zien we bijna nooit. Hij is altijd weg en als hij niet weg is dan slaapt hij of eet hij op zijn kamer.
Verder ben ik vrijdag uitgenodigd om na het het werk wat te drinken met me collega's. Dit word een hele Ierse avond haha.

  • 02 Oktober 2014 - 14:38

    Jose:

    ha rosa!
    wat gezellig dat jullie met zijn allen gaan eten! zo leer je elkaar wel goed kennen.
    en je raakt al helemaal ingeburgerd in dublin zo te horen, barretjes,
    restaurantjes, super!
    ik heb heeeeeel veeeel nakijkwerk , dus na dit kijken op jouw blog
    ga ik nu maar weer an die arbeit.......
    groetjes!
    jose

  • 04 Oktober 2014 - 10:02

    Ynte:

    Hallo Rosa,

    Je hebt het lekker druk met Dublin ontdekken en vrienden en vriendinnen maken.
    Gezellig hoor.
    Wij hebben hier ook een gezellig weekend. Gisteren zijn je pa en ma ook nog even geweest met het fotoalbum van de vakantie. Is heel mooi geworden.
    Joris is ook hier dit weekend en hij is nu gezellig aan het spelen met de garage en de autootjes.
    Straks gaan Rob en Joris de honden van Udo en Arine uit laten.
    Over anderhalve week vertrek ik naar Italie, naar het huis van Margot en Rob, herfstvakantie vieren.

    Doe je best en ook een gezellig weekend,

    Je suikertante

  • 04 Oktober 2014 - 10:02

    Ynte:

    Hallo Rosa,

    Je hebt het lekker druk met Dublin ontdekken en vrienden en vriendinnen maken.
    Gezellig hoor.
    Wij hebben hier ook een gezellig weekend. Gisteren zijn je pa en ma ook nog even geweest met het fotoalbum van de vakantie. Is heel mooi geworden.
    Joris is ook hier dit weekend en hij is nu gezellig aan het spelen met de garage en de autootjes.
    Straks gaan Rob en Joris de honden van Udo en Arine uit laten.
    Over anderhalve week vertrek ik naar Italie, naar het huis van Margot en Rob, herfstvakantie vieren.

    Doe je best en ook een gezellig weekend,

    Je suikertante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2015

Een nuttige pauze met een wrap

12 Januari 2015

afsluitende weken

17 December 2014

nog even en dan.....

02 December 2014

MY NEW ROOMATE IS PROTECTO

19 November 2014

Heel veel verranderingen
Rosali

Een van mijn wensen was een stage doen in het buitenland. Nu in mijn 3e jaar van mijn opleiding bouw en binnenhuisarchitectuur ben ik eindelijk in Ierland voor mijn stage. met dit blog hoop ik iedereen op de hoogte te houden.

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 6091

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: